F1: Sauber ma nowego sponsora

Zespół Sauber pozyskał nowego sponsora z Meksyku. Do współpracy z Sergio Perezem, sponsorowanym przez najbogatszego człowieka świata, Carlosa Slima, dołączyła firma ubezpieczeniowa Interproteccion.

Interprotecction to czołowa grupa ubezpieczeniowa działająca w Ameryce Łacińskiej. Jej doświadczenie w branży sięga 30 lat, a marka jest obecna w ponad 100 krajach na całym świecie.

"Po raz pierwszy spotkaliśmy się z głównymi osobistościami Interproteccion podczas Grand Prix Brazylii w listopadzie i jesteśmy bardzo zadowoleni, że tak szybko doszliśmy do porozumienia. Interproteccion jest obecne w ponad 100 krajach, międzynarodowa natura Formuły 1 oferuje odpowiednio duży potencjał ekspansji. Jesteśmy w szczególności zadowoleni, gdyż Interproteccion jest drugą, po Telmex, meksykańską firmą na liście naszych partnerów" - mówił szef zespołu Peter Sauber.

Reklama

Logo Interproteccion pojawi się na bocznych profilach tylnego skrzydła nowego C30.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama